torsdag 25 juni 2009

EMD är bäst!

En av mina stora favorit program på TV är IDOL. Jag kan mycket om den svenska upplagan av idol, man kan säga att jag är en idol expert. Jag har många stora favoriter som jag har hejat på under idol säsongerna, och de är bl a: Måns Zermerlöw, Ola, Markus Fagervall, Agnes Carlsson, Marie Picasso och Kevin Borg m fl. Tre av mina andra idoler som jag har hejat mycket på under idol säsongerna är Erik Segerstedt, Mattias Andreasson och Danny Saucedo som nu har bildat gruppen EMD som startade för ca 1½ år sedan, och nu tänkte jag berätta lite om gruppen EMD.

Jag älskar EMD!




Gruppen EMD består av idol killarna: Erik Segerstedt (idolfinalist 2006), Mattias Andreasson (idolfinalist 2007) och Danny Saucedo (idolfinalist 2006). Killarna håller på både med gruppen EMD och med sina egna solo karriärer på sidan av.



Erik Segerstedt










Mattias Andreasson












Danny Saucedo









Jag har både sett och träffat EMD på flera konserter, på skivsigneringar och även på andra ställen. Jag är ett av deras största fan, och jag har träffat killarna så många gånger så dom känner igen mig särskillt Danny, och Danny vet t.o.m vad jag heter. När jag träffar killarna får jag oftast kramar av dom speciellt av Danny, och det är av Danny som jag har fått flest kramar av.

Här är två av Skivsignerings tillfällena då jag har träffat EMD killarna i Södertälje, fast vid olika tillfällen.


2007-03-03

Idollycka. Att få träffa Erik Segerstedt (Idolfinalist 2006) gjorde mig så här lycklig.





2008-05-17

Idollycka. Att få träffa Mattias Andreasson (Idolfinalist 2007) Danny Saucedo(Idolfinalist 2006) gjorde mig så här lycklig.

Det här är mitt första blogg inlägg. Nu tänkte jag avrunda den här bloggen för den här gången, men jag ska försöka uppdatera bloggen även när jag är hemma. Ha det så bra så hörs vi....

Hälsningar från Karin Wansölin

Ps. Har ni några frågor om Idol sesongerna, idol deltagarna eller om EMD så är det bara att fråga mig.

Inga kommentarer: