torsdag 25 juni 2009

Daniel Wine


Jag heter Daniel och jag är 30 år.
jag kommer från Västerås. Jag bor på Hagaberg 10 vi bor 5 st kompisar på ett grupp-
boende. där har vi bott nio år.

Jag jobbar på Allmoge och loppis Allmoge, jag jobbar med dator. Jag jobbar måndagar torsdagar och på fredagar. På Loppis, står jag i kassan det är kul, det gör jag på tisdagar och onsdagar.
Men nu är jag ledig och är på läger på Furuboda, det är kul för att här träffar jag kompisar.
www.musik.se

I går kväll var jag ute på disco och dansa, det är kul dansa.

På onsdag åka jag hem till Hagaberg 10 igen.

Jag tycker om e-type och här är ett klipp



I lördags var jag på scenkväll i aulan. Det var kul!

I söndags jag åkade motorcyckel det var kul det gick fort. I kväll ska jag lyssna på musik.
I måndags åkde jag fyrhjuling det är kul det gick fort, i kväll ska jag var med på festival det är sista kvällen.
Jag kommer tillbaka nästa år.
I dag ska komma Janne och hämta mig. Vi ska sova tillsammans på mitt rum i natt.

Vi ses sen.

Inga kommentarer: