torsdag 25 juni 2009


Tisdag 23 juni
Jag flög hit till furuboda
Sen gick jag runt och prata med kompisar.
Onsdag 24 juni jag har varit på idrott och media
Torsdag 25 juni har jag vaknat upp efter en karoeke-
Kväll i aulan, där sjöng jag IT´S NOW OR NEVER med ELVIS PRESLEY
Ikväll blir det till att RÖJA på stranden vid havet,
Det ska bli kul
Fredag den 26 Juni var det kul på stranden. Det var en tjej som hade med sig en gitarr. Det blev som på första plats i svensktoppen. Till fika blev det kaffe och muffins. När vi kom hem var det bara att gå i säng, för då var klockan mycket och vi var ganska trötta.
I går kväll var vi på disco här i aulan, musiken var inte så bra så vi gick hem ganska tidigt. När vi kom hem blev det fika och en yatzy istället. Sedan väntade sängen för ännu ett par dagar här.

*Idag är det den 29 juni och jag är ganska trött för igår åkte jag motorcyckel, det var jätteskönt a tt byta lite luft. Igårkväll vart det ’TEMAKVÄLL där det var en tjej som berättade om hur hon hade vuxit upp när hon var född med en CP-skada. VÄLDIGT INTRESSANT.I Lördags var jag ut på flotte, att det var soligt var ganska skönt. I kväll ska jag på Sommarkväll med Pål Skoog.
Att vara här på Furuboda är att uppliva gamla minnen.

Inga kommentarer: